Also was ist das Letzte was ihr essen wollt? Welche Köstlichkeit hofft ihr verwöhnt zuletzt euren Gaumen. Der Geschmack legt sich ja schon früh fest, nur wenige lernen im Laufe der Zeit doch noch was anderes genießen ... man weiß halt einfach was einem schmeckt. Hmmmm, all die leckeren Sachen von denen man sagt „da könnte ich mich reinlegen.“ Außerdem ist das letzte Gericht wohl mit dem Lieblingsessen identisch, oder?


Richard Williams möchte folgendes als letztes essen:

Two chili cheese dogs, two cheeseburgers, two orders of onion rings with French dressing, turkey salad with French fries, chocolate cake, apple pie, butter pecan ice cream, egg rolls, one peach, three Dr. Peppers, jalapeno peppers, ketchup, and mayonnaise

Henry Dune Jr.:

Cheeseburger (extra cheese, pickles, onion, lettuce, and salad dressing), tray of French fries, bottle of ketchup, 25 breaded fried shrimp, four cans of pineapple juice, two banana splits, bottle of Hershey's syrup, and one jar of apple butter jam

Toronto Patterson:

Six pieces of crispy fried chicken, four jalapeno peppers, four buttered buttermilk biscuits, chef salad (with bacon bits, black olives, ham, and Italian dressing), six Sprites, and white cake with white icing

Stanley Baker Jr.:

Two 16 oz. ribeyes, one lb. turkey breast (sliced thin), twelve strips of bacon, two large hamburgers with mayo, onion, and lettuce, two large baked potatoes with butter, sour cream, cheese, and chives, four slices of cheese or one-half pound of grated cheddar cheese, chef salad with blue cheese dressing, two ears of corn on the cob, one pint of mint chocolate chip ice cream, and four vanilla Cokes or Mr. Pibb

Ronald O'Bryan:

T-bone steak (med. to well done), french fries and catsup, whole kernel corn, sweet peas, lettuce and tomato salad with egg and french dressing, iced tea, sweetener, saltines, Boston cream pie, and rolls


Also ich möchte als letztes Lasagne essen. Danach dann noch ... Eigentlich hoffe ich das ich nie darüber nachdenken muss was ich als letztes essen will.

Was ich vielleicht noch erwähnen sollte, die Herren da oben sitzen alle in einem Todesstrakt, irgendwo in Texas und warten auf ihre Hinrichtung. Da das meist dauert können die oben erwähnten Gerichte natürlich vom tatsächlich Servierten abweichen.

Für Leute die noch Inspiration brauchen gibt es hier noch weitere Vorschläge fürs allerletzte Gericht.

Mir ist, auf deutsch gesagt, einfach nur zum Kotzen wenn ich so etwas lesen muss.