Ergebnis 1 bis 7 von 7

Thema: sevenofnine in Lebensgrösse:)

  1. #1
    Kleiner SpacePub-Besucher Avatar von trekster
    Dabei seit
    30.03.2003
    Beiträge
    70

    Standard

    eben bei ebay drüber gestolpert:
    SevenofNine Auktion

    da vesteigert Paramount eine LEBENSGROSSE Figur von Seven... sieht auch sehr sehr originalgetreu aus


    müßte die gleiche Figur sein, wie auch Fröschl sie unter den VOY DVD Abos verlost oder?

    trekster
    I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies.

  2. #2

    Standard

    ääähh, die haben doch einen an der klatsche!
    das ding steht bei 411 euro... und sorry, aber ich finde das gesicht sieht ihr nicht unbedingt ähnlich!
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (> <) to help him achieve world domination.

  3. #3
    Dauerschreiber Avatar von Whyme
    Dabei seit
    10.10.2002
    Ort
    Hermannsburg
    Beiträge
    1.106

    Standard

    Interessant finde ich auch, dass Sevens "hervorstechendsten körperlichen Merkmale" auf den Bildern so gekonnt in Szene gesetzt wertden...
    I used to think it was awfull that life was so unfair. Then I thought wouldn't it be much worse if life were fair and all the terrible things that happen to us came because we deserve them? So now I take great comfort in the general hostility and unfairness of the universe.

  4. #4
    Dauerschreiber
    Dabei seit
    07.10.2002
    Beiträge
    826

    Standard

    Wer von den volljährigen Trekkies / Trekkern bei der Auktion leer ausgeht, hier die passende Alternative: http://www.realdoll.com

    Für die Minderjährigen, hier die Erklärung worum es dabei geht: http://www.hossli.com/2000_portfolio...sexpuppen.html
    "Both destiny's kisses and its dope-slaps illustrate an individual person's basic personal powerlessness over the really meaningful events in his life: i.e. almost nothing important that ever happens to you happens because you engineer it. Destiny has no beeper; destiny always leans trenchcoated out of an alley with some sort of Psst that you usually can't even hear because you're in such a rush to or from something important you've tried to engineer."

  5. #5
    Treuer SpacePub-Besucher Avatar von Pinball
    Dabei seit
    10.10.2002
    Beiträge
    229

    Standard

    Tja, wer&#39;s braucht....

    Ich finde die Puppe vom Gesicht auch nicht so ähnlich.
    Aber mittlerweile ist das Geschäft gut forciert worden. -kopfschüttel-
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ich bin dafür verantwortlich was ich sage, nicht wie andere dies verstehen!

  6. #6
    Plaudertasche Avatar von Haplo
    Dabei seit
    10.02.2003
    Beiträge
    508

    Standard

    Wow, 1470 € wurden bisher geboten und die Auktion läuft noch 3 Tage&#33; Da hat jemand wirklich sehr viel geld übrig.

  7. #7
    Dauerschreiber
    Dabei seit
    07.10.2002
    Beiträge
    826

    Standard

    So, hat zwar nur was bedingt mit dem Thema zu tun, aber irgendwie dann doch. Also Trekkies und Trekker, es tut mir leid euch bei euren merkwürdigen Gedanken beim betrachten der Puppe zu unterbrechen, aber das mit dem wilden Sex wird wohl nichts. Ms. Ryan scheint nämlich eine ganz anständige zu sein:

    Public sex scandal hounds Ryan

    23/06/2004 10:05 - (SA)

    Chicago - Star Trek actress Jeri Lynn Ryan has accused her ex-husband, a banker turned US Senate candidate, of asking her to perform sex acts in clubs, according to divorce court papers released on Tuesday.

    The 36-year-old actress said Jack Ryan, who is a Republican candidate for Congress in the November 2 elections, dragged her to sex clubs during supposed "romantic" getaways to New York, New Orleans and Paris, according to the court papers.

    Jeri Lynn Ryan said she refused to enter one New York club that had mattresses in cubicles, but later was persuaded to go to a club, which was decked out with cages, whips and other equipment hanging from the ceiling.

    […]

    Another couple watching

    "Respondent wanted me to have sex with him there with another couple watching," the actress said in excerpts from court documents published in several Chicago newspapers. Ryan said she refused.

    "Respondent asked me to perform a sexual activity upon him and he specifically asked other people to watch. I was very upset.

    "We left the club and respondent apologised, said that I was right and that he would never insist that I go to a club again. He promised that it was out of his system."

    silicon
    Tut mir jetzt wirklich leid. Glaubt mir, ich hätte es jedem gewünscht. Das mit dem Verstehen ist natürlich was anderes.

    Die Puppe ging übrigens für 1.530,00 Euro weg. Die hättet ihr sicherlich mitnehmen können.
    "Both destiny's kisses and its dope-slaps illustrate an individual person's basic personal powerlessness over the really meaningful events in his life: i.e. almost nothing important that ever happens to you happens because you engineer it. Destiny has no beeper; destiny always leans trenchcoated out of an alley with some sort of Psst that you usually can't even hear because you're in such a rush to or from something important you've tried to engineer."

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1)

Als Lesezeichen weiterleiten

Als Lesezeichen weiterleiten

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •