Oops, hab' ich ganz vergessen, zu posten ...

Hier gibt's Bilder von Gigi's Auftritt in Page's Bar: Paul's Chiana Fan Page


"I'm not the pwintheth you theek but we could thtill have a weally good time."


Herzlichst,

Dietmar