Wie klingt euer Name bzw. euer Nickname als Cyborg bzw. für was steht er als Abkürzung? Findet es hier heraus
F.I.R.E.S.T.O.R.M.:
Functional Individual Responsible for Exploration and Sabotage/Troubleshooting and Online Repair Machine
Wie klingt euer Name bzw. euer Nickname als Cyborg bzw. für was steht er als Abkürzung? Findet es hier heraus
F.I.R.E.S.T.O.R.M.:
Functional Individual Responsible for Exploration and Sabotage/Troubleshooting and Online Repair Machine
Nickname:
Real Name:
Muss ich mir wegen der wiederholten Verwendung des Wortes "Killing" jetzt Gedanken machen...? :unsure:
Bunt ist das Dasein und granatenstark.
Eine nette Idee
B.A.L.M.O.R.R.A.:
Biomechanical Artificial Lifeform Manufactured for Online Repair and Rational Assassination
"Perhaps, Captain, you would like to step out of the airlock and file a complaint?"
Admiral Daala
C.R.O.N.O.S.: Cybernetic Replicant Optimized for Nocturnal Observation and Sabotage
The Blue Lotus, a legend, I thought a myth
Old poems and stories gone
A beauty of unimaginable lust
Both men's hearts, and Gods, were won
Skin like milk, an angels face
They say her smile could kill
Her hair the blackest of all black
Stories I thought though, still
<span style='color:red'> 42 is the number of the beast: 6*6+6=42 </span>
D.A.N.I.E.L.:
Digital Artificial Nocturnal Infiltration and Exploration Lifeform
P.U.M.P.K.I.N.:
Positronic Upgraded Machine Programmed for Killing and Intensive Nullification
Last edited by Pumpkin at 05.11.2002, 21:06
Wenn etwas nicht mit Gewalt funktioniert, dann liegt es daran, dass man nicht genug davon benutzt.
Besser in der Hölle zu Herrschen, als im Himmel zu dienen.
F.L.O.V.I.
Functional Lifeform Optimized for Violence and Infiltration
F.L.O.R.E.N.Z.
Functional Lifelike Organism Responsible for Exploration and Nocturnal Zoology
G.U.L.D.A.M.A.R.:
General Upgraded Lifeform Designed for Accurate Mathematics and Accurate Repair
ich bin ein genie
Never saw the Sun
Shining so bright
Never saw things
Going so right
Kinetic Android Fabricated for Fighting
Hat seinen Reiz, aber der hier haut wirklich rein:
Mechanic Android Responsible for Killing and Ultimate Sabotage
Last edited by Kaff at 05.11.2002, 21:51
A.G.A.M.E.M.N.O.N.:
Android Generated for Assassination and Mandatory Exploration/Mechanical Networked Observation Neohuman
D.E.S.T.I.N.Y.:
Digital Electronic Soldier Trained for Infiltration and Nocturnal Yardwork
A.N.I.T.A.: Artificial Networked Infiltration and Troubleshooting Android
Troubleshootig android.... :o .... gefällt mir :P
Man kann dem Leben nicht mehr Tage geben,
aber versuchen,
den Tagen mehr leben zu geben.
Unbekannt
D.A.R.K.S.A.B.E.R.: Digital Android Responsible for Killing and Sabotage/Artificial Being Engineered for Repair
I.R.I.S.: Individual Responsible for Infiltration and Sabotage
M.O.U.S.E.: Machine Optimized for Ultimate Sabotage and Exploration
mein neues Tagesmotto
B.J.O.E.R.N.: Biomechanical Judge Optimized for Efficient Repair and Nullification
Rattengeil
Jaja, widerstehen ich weiss...
skypeID: reprozessor2
A.L.U.C.A.R.D.: Artificial Lifelike Unit Calibrated for Accurate Repair and Destruction
har har
G.R.E.G.O.R.: General Robotic Exploration and Galactic Observation Replicant
Could you do it slower and with more intensity?
Machine Intended for Nocturnal Assassination and Sabotage/Transforming Individual Responsible for Infiltration and Terran Harm
Maschine bestimmt für nächtliche Morde und Sabotage/Transformung individuel verantwortlich für Infiltration und Flur-Schäden
Vigilant Lifelike Android Designed for Intensive Mathematics and Intensive Repair
Wachsamer lebensähnlicher Android designed für hohe Mathematik und komplizierte Reparaturen
-----------
Unterschiedlicher ging es wohl kaum noch. :o
D.R.O.V.A.N.A.: Digital Robotic Organism Viable for Assassination and Nocturnal Analysis
nett ^^
C.A.V.E.D.O.G.: Cybernetic Artificial Variant Engineered for Destruction and Online Gratification
auch nett ^^
Wieso ist "einsilbig" dreisilbig ?
Nick (abgekürzt):
Realer Name:
CU
Ghettomaster
Unmögliches wird sofort erledigt, Wunder dauern etwas länger.
S.E.B.A.S.T.I.A.N.: Synthetic Electronic Being Assembled for Sabotage/Terran Infiltration and Assassination Neohuman
synthetisches elektronisches wesen zusammengesetz für sabotage/ irdische infiltration und mord neuermensch
D.I.S.C.H.I.: Digital Individual Skilled in Calculation and Hazardous Infiltration
(so werd ich von freunden gerufen) digitales individuum qualifiziert in kalkulationen und gefährlicher unterwanderung
B.L.O.O.D.T.H.I.R.S.T.: Biomechanical Lifeform Optimized for Observation and Destruction/Transforming Humanoid Intended for Repair and Scientific Troubleshooting
Biomechanische lebensform opimiert für observation und zerstörung/ umformung menschlich gedacht für reperaturen und wissenschafftliche störungssuche
jo sin alle nicht so schlecht, aber bei längeren sachen wird echt kompliziert
"Logbuch des Käptns, es regnet schon den ganzen Tag und Niemand mag mich"
"Logbuch des Käptns, ich habe mein Toupet verloren und mein Hüfthalter bringt mich um, die neuen Pomps passen auch nicht zur Uniform, was für ein Leben."
Mystery Science Theater 3000
M.A.R.A.: Mechanical Artificial Repair Android
mhm... hört sich schon irgendwie nach Star Wars an
dann noch nen längerer Nickname, unter dem ich gelegentlich das Internet unsicher mache:
L.A.S.E.R.B.R.A.I.N.: Lifeform Assembled for Sabotage and Efficient Repair/Biomechanical Robotic Android Intended for Nullification
das is cool
ich glaub das nehm ich als Signatur
Aha!
Mhhm! Tötet sie alle!